سایت تبلیغ سنتر با هدف استفاده از تکنولوژی روز در امر بازاریابی و تجارت الکترونیکی فعالیت خود را آغا

درج آگهی رایگان در اینترنت

درج آگهی رایگان و درج آگهی ویژه رایگان در سایت تبلیغ سنتر ، بزرگترین سایت درج آگهی رایگان ایرانیان


سایت تبلیغ سنتر با هدف استفاده از تکنولوژی روز در امر بازاریابی و تجارت الکترونیکی فعالیت خود را آغاز نمود

رشد روزافزون تکنولوژی, ارتباطات و به تبع آن تجارت الکترونیک در سالهای اخبر باعث تسهیل معاملات اقتصادی و صرفه جویی در هزینه های رایج گردیده است. اگرچه این پیشرفتها عمدتا در کشورهای غربی به وقوع پیوسته اما جوامع در حال توسعه ، نظیر ایران با دارا بودن جمعیتی جوان و رشد سریع کاربران اینترنتی ، دارای پتانسیل بالایی جهت پیاده سازی سیستمهای مکانیزه و الکترونیکی به جای روشهای کم بازده و سنتی می باشند.
در همین راستا سایت تبلیغ سنتر با هدف استفاده از تکنولوژی روز در امر بازاریابی و تجارت الکترونیکی فعالیت خود را آغاز نمود. در طراحی این سایت سعی شده است با استفاده از طراحی ساده و در عین حال مدرن و استفاده از تکنولوژی و سئو سازی بالای سایت با سرعت بالا و امنیت اطلاعات ذخیره شده و ارسالی ، کیفیت سرویس ارائه شده در بالاترین حد ممکن باشد.
ایده اصلی این سایت استفاده از روشهای نوین بازاریابی و معرفی کالاها و خدمات از طریق اینترنت می باشد . به این ترتیب ، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در هرجای ایران می توانند با درج آگهی در این سایت ، ضمن صرفه جویی در هزینه و امکان استفاده از سرویس راحت و بی دردسر، کالاها و خدمات خود را ، به صورت بهینه به هزاران بازدید کننده معرفی کنند و یا کالای مورد نیاز خود را به راحتی در دسته بندی های منظم این سایت خریداری  کنند. بدین ترتیب با استفاده از این روش نوین ، علاوه بر کاهش سفرهای درون شهری و صرفه جویی در وقت ، امنیت داد و ستد و امکان یافتن بهترین گزینه موجود در معاملات به راحتی میسر خواهد بود.
امید است راه اندازی این سایت گامی در جهت ارائه خدمات مناسب به شما کاربران گرامی باشد. انتقادات و پیشنهادهای سازنده شما مشوق و راهنمای ما در ارائه خدمات بهترخواهد بود.
لازم به یادآوری است با توجه به ازدیاد آگهی های درج شده در این سایت خواهشمند است قبل از خرید در مورد صحت و سقم موارد درج شده در آگهی و صاحب آگهی تحقیقات لازم را به عمل آورید .
بدیهی است این سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده در این سایت ندارد و مسئولیت آن بر عهده صاحب آگهی می باشد لذا شایسته است در مورد صحت اطلاعات درج شده در آگهی ها و صاحب آگهی بعمل آورید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ 14 اسفند 1391برچسب:, توسط تبلیغ سنتر
  • هاست
  • بلاگ اسکای